Akbank’tan Değer Zinciri Yönetimi Adımı

Akbank, Müşterilerine Değer Zinciri Yönetimi ile Katma Değer Sağlıyor

Akbank, müşterilerine daha kapsamlı hizmetler sunmak amacıyla Değer Zinciri Yönetimi Bölümü’nü faaliyete geçirdi. Bankacılık sektöründe öncü bir adım atan Akbank, KOBİ Bankacılığı İş Birimi bünyesinde hizmet verecek olan bu yeni bölüm ile müşterilere çok katmanlı çözümler sunmayı planlıyor.

Yeni oluşum sayesinde Akbank, kurumsal, ticari ve KOBİ segmentlerinin yanı sıra bireysel ve özel bankacılık müşterilerini de kapsayan bir hizmet modeline geçiş yapıyor. Müşteri ekosistemlerini bütüncül bir şekilde ele alan Akbank, tedarikçilerden bayilere, çalışanlardan son kullanıcılara kadar tüm paydaşları kapsayan kapsamlı çözümler geliştirme hedefinde.

Değer Zinciri Yönetimi Bölümü’nün getirdiği yenilikler arasında dijitalleşme ile finansmana erişimin kolaylaşması, işletmelere maliyet avantajı ve operasyonel verimlilik artışı yer alıyor. Özellikle KOBİ’lerin rekabet gücünü artırmasına ve finansal kapsayıcılığı geliştirmesine yardımcı olması beklenen bu yeni yapılanma, müşterilerin ticari ilişkilerinden kaynaklanan fırsatları analiz ederek katma değer oluşturmayı hedefliyor.

Akbank Genel Müdürü Kaan Gür, derinleşen bankacılık ilişkileri ve farklılaştırılmış değer önerileri ile yeni faaliyet alanları oluşturma hedefinde olduklarını vurgulayarak, “Değer Zinciri Yönetimi Bölümümüz, sadece Akbank için değil, sektörümüz için de bir inovasyon örneği olacak. Müşterilerimizin iş modellerine uygun, entegre çözümler sunarak ekosistem genelinde katma değer yaratmayı amaçlıyoruz. Sektörde öncü bir yaklaşım benimsemekten memnuniyet duyuyoruz” dedi.

Akbank’ın yeni yapılanması, geleneksel segmentlere dayalı bankacılık yaklaşımından daha kapsamlı bir yaklaşıma geçişin habercisi. Finansal işlemlerle sınırlı kalmayıp, işletmelere, bireylere ve paydaşlara çözüm odaklı, entegre platformlar sunmayı teşvik eden bu adım, sektörde örnek uygulamaların hayata geçirilmesine yol açıyor. Akbank, teknoloji destekli bütünsel yapıyı yöneterek müşterilerine en üst düzeyde değer sunmayı ve sektörde lider konumunu sürdürmeyi hedefliyor. – İSTANBUL

Related Posts

Türkiye’de gıdaya erişim zorlaştı; sepet küçüldü

Türkiye’de gıdaya erişim zorlaştı; sepet küçüldü

Konut satışlarında yükseliş sürüyor; hedef 1,5 milyon

Konut satışlarında yükseliş sürüyor; hedef 1,5 milyon

3 bin 500 metre derinlikte sondaj

Akdeniz’deki görevini tamamlamasının ardından 2 Ağustos’ta İstanbul Boğazı’ndan geçerek Karadeniz’de faaliyetlerine başlayan Türkiye’nin 7’nci nesil derin deniz sondaj gemisi Abdülhamid Han, Göktepe-3 Kuyusu’ndaki çalışmalarında sona yaklaştı.

Türkiye’den ABD tahvillerinde sürpriz hamle: Martta 4,6 milyar dolarlık satış!

Türkiye, mart ayında ABD Hazine tahvillerinden 4 milyar 553 milyon dolarlık satış gerçekleştirerek yılın en büyük çıkışını yaptı. Satışların büyük bölümü kısa vadeli tahvillerden oluşurken, toplam tahvil varlığı 20,4 milyar dolardan 15,9 milyar dolara geriledi. Bu hamle, küresel piyasalar açısından dikkat çekici bir adım olarak değerlendiriliyor.

İki operatör birleşiyor: 34,5 milyar dolarlık dev anlaşma imzalandı

ABD’nin iki büyük Kablo TV ve internet sağlayıcı operatör şirketleri olan Charter Communications ile Cox Communications birleşme kararı aldı. Yapılan anlaşma ile toplamda 34,5 milyar dolarlık bir yatırım hedefleniyor

Bakanlık virüsün yayıldığını ilk kez açıkladı: Çin’e kapılar kapatıldı

Brezilya’da uzunca bir süredir kümes hayvanlarıda “kuş gribi virüsüne” rastlandığı iddia ediliyordu. Brezilya Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı yetkilileri tarafından yapılan incelemelerde kuş gribi salgını iddialarının doğru olduğu ilk kez açıklandı …